Proč e-mail u nás?

Nastavíme
za vás

Zákaznická
podpora 24/7

Zálohování
a bezpečnost

Pomůžeme vám
s migrací zpráv

Účinný antivir
a antiSPAM filtr

Chcete e-mail včetně kancelářského balíku Office 365? Zobrazit nabídku
Jak to funguje
Objednáte

Schránku si pořídíte společně s doménou, nebo přes svůj účet na DOMENA.cz (pokud doménu už máte).

Nastavíme

E-mail vám nasadíme na doménu, nastavíme vaši schránku a pošleme vám přístupové údaje.

Mailujete

Ze své nové adresy můžete hned začít posílat zprávy. Přes webmail, z programu v počítači nebo z mobilu.

Nevíte si rady? Koukněte sem
Založení schránky

Jak si založím e-mail na vlastní doméně?

E-mail si objednáte online, buď společně s doménou nebo, pokud už doménu máte, při objednávce zadáte její jméno. Zadáte e-mailovou adresu, jakou potřebujete, my vám pošleme přístupové údaje do vaší schránky a můžete začít posílat zprávy. Budete-li potřebovat, s nastavením schránky vám pomůže naše zákaznická podpora.


Jak dlouho trvá zřízení schránky?

Pokud už doménu máte, vaše schránka bude fungovat do hodiny od zaplacení objednávky (služba FlexiMail). U služby Exchange Online trvá zřízení e-mailu maximálně půl dne. V případě, že si e-mail pořizujete společně s doménou, záleží na délce registračního procesu domény. Ten se liší podle doménové koncovky (u .cz domén to trvá přibližně půl hodiny, u domén .hu až čtyři týdny).


Můžu si navýšit kapacitu schránky?

Ano. U FlexiMailu stačí obrátit se na naši zákaznickou podporu. U služby Exchange Online navýšení možné není, nicméně prostor 50GB je plně postačující pro většinu uživatelů.


Můžu si k e-mailu zřídit aliasy?

Ano, služba FlexiMail i Exchange Online umožňuje zřízení aliasů jak schránkových (např. martina@reinerova.cz i info@reinerova.cz), tak doménových (martina@reinerova.cz i martina@reinerova.eu). Počet aliasů je neomezený, neplatíte za ně nic navíc.


Je možné přejít na jinou (vyšší variantu)?

Přejít z FlexiMailu na Exchange Online je možné, změnu s vámi vyřídí naše zákaznická podpora. Stačí zavolat nebo napsat nám e-mail.


Můžu e-mail používat i v mobilu nebo tabletu?

Naše e-mailové služby fungují ve všech mobilních zařízeních. E-mailový účet si přidáte v nastavení telefonu / tabletu. U služby Exchange Online tam vyplníte přihlašovací formulář Exchange, u FlexiMailu zadáte údaje poštovních serverů (SMTP, IMAP) ručně.

Vyúčtování služeb

Jak probíhá vyúčtování služby?

Službu si předplácíte na zvolené fakturační období (standardně měsíc).


Můžu si e-mail předplatit na rok?

Ano, stačí zavolat nebo napsat naší zákaznické podpoře. Při ročním předplatném získáváte jeden měsíc služby zdarma (tzn. platíte pouze za 11 měsíců, službu máte předplacenou na 12).


Co když se rozhodnu schránku zrušit?

Schránku můžete zrušit prostřednictvím naší zákaznické podpory. U měsíčního předplatného se schránka ruší k poslednímu dni fakturovaného období. U ročního předplatného se služba ruší v následujícím měsíci. (Např. pokud si službu objednáte 1. března a chcete ji zrušit 15. března, služba se vám ukončí k 1. dubnu).


Jakou částku mi vrátíte při zrušení ročního předplatného?

Vrátíme vám nevyužitou částku vašeho předplatného. Když si například pořídíte roční předplatné 1. března a budete jej chtít zrušit 20. září, službu vám zrušíme k 1. říjnu a vrátíme vám nevyužité předplatné za 6 měsíců ve formě kreditu (který můžete využít na všechny naše služby).


Jak probíhá vyúčtování při přechodu na vyšší variantu před koncem předplaceného období?

Na vyšší variantu můžete přejít kdykoliv, my vám pouze doúčtujeme poměrný rozdíl v ceně služby.


Co se stane s mojí poštou, když budu třeba na dovolené a zapomenu zaplatit výzvu k úhradě?

O zprávy ve schránce nepřijdete. Při neuhrazení výzvy se služba vypíná 3 dny po skončení předplaceného období. Schránka se smaže až po 30 dnech po skončení předplaceného období. Pokud službu uhradíte v rozmezí těchto 30 dnů, schránku vám zase zapneme. V neuhrazeném mezidobí ale nebudete moci přijímat zprávy (odesílatel se dozví, že jeho zpráva nebyla doručena).

Řešení pro firmy

Potřebuji e-mail pro firmu. Jak si navýším počet schránek?

U FlexiMailu máte neomezený počet schránek v ceně. U služby Exchange Online si přikoupíte další licence. Objednání probíhá přes naši zákaznickou podporu.


Jak se účtuje navýšení počtu licencí?

Pokud si další licence objednáte před koncem předplaceného období, dofakturujeme vám poměrnou částku za příslušné období. Od dalšího období vám budeme fakturovat všechny licence společně.


Můžu na jedné doméně kombinovat různé varianty e-mailových služeb?

Ano, můžete kombinovat FlexiMail s Exchange Online. Výhodou je, že ke sdíleným schránkám (např. info@reinerova.cz nebo obchod@reinerova.cz) si nemusíte kupovat Microsoft licence a můžete je provozovat na FlexiMailu. S vhodnou kombinací vám rádi poradíme a pomůžeme vám ji kompletně nastavit.

Zálohování a migrace

Jak probíhá zálohování? Co když si omylem smažu všechny zprávy?

Zprávy vám zálohujeme do 60 dnů zpětně. Pokud si e-maily ve schránce omylem smažete, obraťte se na naši zákaznickou podporu a my vám je obnovíme. Jediné, o co přijdete, jsou zprávy ze dne, ve kterém jste si e-maily smazali (zálohování probíhá v noci). Do 7 dnů od smazání je obnovení zdarma, v následujících dnech je zpoplatněné.


Potřebuji převést zprávy ze staré e-mailové schránky do nové. Pomůžete mi s migrací?

Ano, s migrací vám rádi pomůžeme. Nejlepší je zavolat nám na zákaznickou podporu a společně se dohodneme na vhodném řešení. Zpoplatnění služby se odvíjí od složitosti řešení a množství dat ve schránce.

Tipy pro váš
profi e-mailing

Využijte svou doménu naplno - posílejte e-maily se svou značkou

Víte, že e-maily se jménem vaší firmy za zavináčem posílí vaši značku v online světě?

To mě zajímá

Jak má vypadat e-mailová adresa profesionála

V začínajícím a malém byznysu je potřeba vědět, do čeho investovat.

To mě zajímá
card

DOMENA.cz a společnost IGNUM jsou nyní oficiálním partnerem značky Microsoft.
Máte-li zájem o další produkty Microsoft, rádi vám pomůžeme s jejich pořízením i nastavením. Volejte 800 144 686.