Nezbytné přísady pro váš marketingový mix

Jak na to, aby se o vás vědělo – a nebylo to drahé. Přečtěte si, jak dělat účinný marketing bez reklamy, vyšvihnout se na přední pozice ve vyhledávání, zaregistrovat se do katalogů firem, a další tipy od odborníků.

čím okořenit váš marketing

Jak přitáhnout ty správné zákazníky

Marketingová konzultantka Magdalena Čevelová nám prozradila, jak na to, aby se o vás lidé dozvěděli. Vyptali jsme se jí, jak sestavit marketingový plán, jak tvořit obsah, který zviditelní vaše podnikání, jak měřit výsledky vašich marketingových snah a hlavně – jak si správně nastavit cenu. Marketing vám totiž může ušetřit práci. Přesvědčte se sami.

Jak na to, aby vás lidé našli

Specialista na SEO David Brenner vysvětluje, jak můžete dostat svůj web na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání. Dozvíte se, jak funguje SEO optimalizace, k čemu je dobrá analýza klíčových slov, proč je důležitý copywriting a jak vyladit web, aby byl co nejlépe dohledatelný. Po přečtení rozhovoru budete vědět, Co je to SEO a jak přivést lidi na váš web.

Propagace za hubičku

Vedoucí zákaznické podpory DOMENA.cz Lucie Vojtíková vám poradí, jak zvýšíte návštěvnost vašeho webu i kamenné provozovny. Registrace do katalogů firem je snadná, rychlá a účinná. Vybrat si ten pravý pro vaše podnikání vám pomůže náš seznam. Protože Katalogy nejsou jenom v knihovnách – využijte je k propagaci svého webu.

PPC reklama pro začátečníky

Odborník na PPC reklamu Přemek Žák vás uvede do základů svého oboru. Vysvětlí vám, Jak PPC reklama funguje a na co si dát pozor, pro jaký typ podnikání se “PPCčka” hodí a na čem můžete zbytečně prodělat. Dozvíte se, jak přínosy PPC reklamy měřit a vyhodnocovat, a jak mohou PPC reklamu výhodně využít neziskové organizace.

Jak zviditelnit nabídku e-shopu

Zajímavou alternativu k PPC reklamě nabízejí zbožové srovnávače. Registrace do “zbožáků” vám umožní cílit na zákazníky, kteří již vědí, co hledají. Ukážeme vám, jak dostat zboží do srovnávačů, a kde najdete odborníky, kteří vám s nastavením pomůžou. Když víte, jak na to, Srovnávače zboží jsou skvělý zdroj návštěvnosti e-shopu.

Podle čeho si vybrat sociální síť

Facebook, Twitter, Instagram… Sociální sítě představují efektivní způsob, jak oslovit vaši cílovou skupinu. Musíte ale vědět, která síť vám přinese největší užitek. Pomůžeme vám zorientovat se v jednotlivých sítích a vysvětlíme jejich výhody a nevýhody. Pak si Snadno vyberete tu pravou sociální síť pro váš byznys.

 

Foto: VisualHunt

copywriterka a content manažerka pro DOMENA.cz

Napište komentář:

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

five × five =