Jak má vypadat e-mailová adresa profesionála

V začínajícím a malém byznysu nebývá peněz nazbyt. Zároveň je potřeba vědět, do čeho investovat a co se nevyplatí. Svou profesionalitu v online světě můžete ukázat i při zanedbatelných nákladech. Pojďme se podívat, proč se nevyplatí šetřit na všem.

I když začínáte podnikat v garáži (s ambicí dosáhnout slávy Googlu), nešetřete ale na komunikaci se zákazníky. Ti vás hodnotí podle toho, jak se dokážete prezentovat v online světě. E-mailovou adresou na vlastní doméně jim dáváte najevo, že své podnikání myslíte vážně. Proto jste byli ochotni do něj investovat. A přitom nejde o velké peníze, za doménu dáte několik stovek.

Čím víc koček, tím víc důvěry?

Představte si, že jste v e-shopu objevili krásnou halenku. Potřebujete si ještě ověřit velikost a rozměry a tak napíšete prodejci. Odpověď vám přijde z adresy janulka21@seznam.cz. Chce nám Jaňulka mimochodem sdělit svůj věk nebo kolik má doma koček? Nás ale zajímá, jestli nám pošle kvalitní produkt. Výsledek? Janulka21 nejspíš přijde o zákazníka.

E-mail na vaší doméně vám dává svobodu

Buď má Jaňulka ke své adrese citový vztah nebo neví, že může komunikovat z vlastní domény. S e-mailem na své doméně se totiž nemusíte omezovat na volné jméno (to před zavináčem). Máte svobodu zvolit si jméno, jaké si vy a vaše značka zasloužíte. Rozmyslete si, zda budete konzervativnější a použijete celé své jméno, nebo vás je ve firmě jenom pár a můžete si dovolit jen křestní jméno mirek@vasepodnikani.cz.

A vy posílíte svou značku

Jakou další výhodu získává Mirek oproti Jaňulce? (Tedy kromě smečky koček.) Tím, že buduje svou značku. Nedělá reklamu e-mailovým službám zdarma, ale své firmě.

Budování značky je proces postupný a dlouhodobý. Začít ale můžete už takovou “drobností” jako je profesionální e-mail. S minimálními náklady dáte své značce dobrý základ.

domácí mydlářka nadšená do jógy a čísel