Co o sobě říct na webu

Stránce O nás se často říká, že je duší webu. Je to takový pohled do myšlení a zákulisí firmy či jednotlivce. Já osobně si tuto část webu čtu pokaždé, když chci nakoupit v novém e-shopu, když procházím nabídky k práci nebo hledám vhodnou restauraci ke svátečnímu posezení s rodinou. Chci vědět, s kým mám tu čest.

Přišel čas na vaši novou webovou prezentaci. Vymýšlíte, co a pro koho tam dáte a jak to všechno líbivě sestavíte. Přijdete až k místu, kde byste se měli představit. Já vím, necháváte si to až na konec a doufáte, že vás napadne také něco jiného, než nudná omáčka o tom, jaké máte parádní sídlo firmy. Máme pro vás několik tipů, jak se nad tím zamyslet a co o sobě můžete na webu prozradit, aby si vás zákazníci oblíbili.

Zvažte publikum

Zamyslete se nad tím, kdo jsou vaši zákazníci. Představte si je — mohou to být senioři, maminky na rodičovské nebo zubaři — a mluvte takovým jazykem jako oni. Je důležité, aby se neztratili a nebyli zmatení, kde se ocitli. Dejte jim pocit, že jsou na místě, kde jim bude každý rozumět.

Podělte se o svůj příběh

Časy, kdy se dlouhé slohové práce na téma O nás psaly bez zájmu a cíle, ještě nejsou za námi. Zkuste se odlišit — řekněte svůj příběh. Příběhy zbožňujeme. Jsou inspirativní, poučné, někdy zábavné. Máte originální příhodu, jak jste zvolili název své firmy nebo podnikání? Třeba přezdívka a zároveň osobní značka módní ikony Coco Chanel sahá do dob jejího pěveckého mládí. Malý kousek ze svého osobního života a hned byla zákazníkům blíž.

Řekněte zajímavosti

Snažte se neunudit čtenáře. Žádný životopis ani souhrn v bodech. Napište raději pár charakteristických znaků o vás, o firmě, o zaměstnancích. Čemu věříte ve svém podnikání? Majitelé pražské pivotéky vyjádřili svou vášeň jasně — milují řemeslná piva z minipivovarů, pivo pijí každý den a vaří dokonce i pivo vlastní. Dejte vlastní značce říz.

Představte vaše NEJ

Toto je to pravé místo, kde můžete představit přelomové momenty vašeho podnikání — ať už je to věhlasný produkt jako byl třeba prášek na pečení od Dr. Oetker nebo expanze zlínského obuvníka na zahraniční trh. Pokud jste pyšní na odbornost své zákaznické podpory, nenechte si to jen pro sebe. Pochlubte se množstvím spokojených zákazníků, kterým jste pomohli.

Zákaznická podpora IGNUM, s.r.o.

Ukažte svou tvář

Nebuďte pro čtenáře jen další anonymní tvář. Ukažte se jim. Dáte tím důraz na lidskou stránku vaší profese. Pořád myslete na vaše publikum a podle toho zvolte druh fotek — profilové foto působí profesionálně a odborně — je vhodnější třeba pro právnický svět. Naopak uvolněnější momentky z práce potvrdí oddanost své profesi a zápal pro věc — takový chléb z řemeslné pekárny vám rychle připomene dětství u babičky.

Sdílejte své reference

Neradi se chlubíte sami? Nechte promluvit ty, kteří vás mají rádi — vaše zákazníky. Díky referencím skutečných zákazníků si čtenář lehce představí, k čemu se mu hodí vaše produkty nebo služby. Koho by nepřesvědčila reference velké firmy, která klade důraz na rychlé a bezproblémové doručování svých zásilek? Každému musí být hned jasné, že takový doručovatel mu spolehlivě doveze novou televizi ještě dnes.

domácí mydlářka nadšená do jógy a čísel