Akce, které stojí za návštěvu

Přinášíme vám výběr nejlepších konferencí a příležitostí k networkingu. Šikne se všem, kdo podnikají na internetu. Téměř každý měsíc můžete navštívit zajímavou akci, která posune vaše podnikání dál.

Brandstorming, akce zaměřená na budování značky
Březnová konference BrandStorming se zaměřuje na budování značky. Partnerem letošního ročníku byla DOMENA.cz.

V podnikání se neobejdete bez dobrých kontaktů a aktuálních informací z oboru. K obojímu se dostanete na konferencích a workshopech. I když některé z uvedených akcí ještě nemají konkrétní termín a program, doporučujeme vám vytipovat si ty, na které chcete jít a ohlídat si, až vypíšou registrace. Vyplatí se to, protože většina akcí nabízí levnější vstupné, když se zaregistrujete v předstihu.

září

Prakticky zaměřený Shopcamp ocení každý, kdo provozuje e-shop a nechce jen sedět na přednáškách. Na programu jsou workshopy a případové studie, potkáte se s lidmi, kteří řeší podobné problémy.

Mezinárodní konference WebExpo vás seznámí s trendy v oboru (web)designu, podnikání a tvorbě obsahu. Zajímavé kontakty navážete na neformálních večírcích.

říjen

Všem, kdo podnikají na internetu, můžeme doporučit Czech Internet Forum. Dozvíte se, co právě frčí, uslyšíte zkušenosti z praxe, novinky ze světa sociálních médií a online marketingu.

listopad

Konference Content marketing přináší tipy ohledně vytváření a šíření obsahu. Uslyšíte tu případové studie z praxe a odborníky z Česka i ze zahraničí.

leden

Reshoper, konference a veletrh v jednom, nabízí odborné informace, networking a poradenství všem e-shopařům. Akce propojuje ty, kdo prodávají na internetu, s poskytovateli potřebných technologií.

Veletrh Ecommerce Expo je určen všem, kteří chtějí držet krok s vývojem v oboru a navázat nové kontakty. Jeho součástí je konference, kde se dozvíte například o zahraničních trendech v online byznysu.

březen

Konference BrandStorming patří mezi menší akce, ale určitě stojí za návštěvu. Uslyšíte tu příběhy převážně českých značek, případové studie a prezentace řečníků ze všech oborů, které souvisejí s budováním značky.

Marketing Festival provází renomé velké akce s kvalitním programem. Uslyšíte tu zvučná světová jména z branže. Konference se loni přesunula z Brna do Prahy a zkrátila o den.

MamaFest má za sebou první úspěšný ročník. Potkáte tu spoustu odvážných žen, které se pustily do podnikání na mateřské dovolené, načerpáte inspiraci i povzbuzení od žen různých generací.

duben

Equal Pay Day je také určený hlavně ženám. Navštívit můžete konferenci Ženy sobě nebo jen mentoringový den, kdy probíhají diskuse na předem daná témata v malých skupinkách.

květen

Týden inovací se neomezuje na jediné místo. Přináší celou řadu akcí, které probíhají po celé republice. Témata se točí kolem technologií a trendů, které hýbou světem.

Péči o zákazníky je věnovaná konference Support Day. Tématicky zabírá zákaznickou podporu v e-shopech přes řešení reklamací po tipy, jak vytvářet příjemnou zákaznickou zkušenost či transakční e-maily.

červen

Na konferenci Content First se dozvíte, jak tvořit poutavý obsah, který zasáhne váš cíl. Uslyšíte tu lidi z branže, případovky, praktické zkušenosti s tvorbou obsahu v různých formátech i měřením jeho dopadu.

průběžně

Akce pořádané pod hlavičkou Empiria21 nejsou ani tak vzdělávací, jako networkingové. Potkáte tam nové tváře, navážete am kontakty užitečné pro rozvoj vašeho byznysu a vyměníte si praktické zkušenosti.

 

Další události, určené především (ale nejen) ženám, najdete v článku Užitečné akce pro podnikavé ženy napsaný pro portál Podnikavá žena.

 

foto: Tuesday Business Network

copywriterka a content manažerka pro DOMENA.cz

Napište komentář:

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

2 × one =